سیری در کتابهای مقدس

سیری در کتابهای مقدس

مطالعه مفهومی کتابهای مقدس و بحث در مورد اهداف و تاثیر این کتابها بر زندگی بشر
سیری در کتابهای مقدس

سیری در کتابهای مقدس

مطالعه مفهومی کتابهای مقدس و بحث در مورد اهداف و تاثیر این کتابها بر زندگی بشر

آقای نویسنده! خوانندگان خود را دست کم نگیرید!

سها در کتاب نقد قرآن می نویسد:

«عالمان دینی در طول تاریخ 1400 ساله ی گذشته حقا به اسلام آبرو داده اند. قرآن پراکنده و گاه از بین رفته را جمع و تدوین کردند. احکام و احادیث محمدرا با دقتی ستودنی جمع آوری و مدون کردند. سنت محمد را با زحمتی باورنکردنی جمع کردند. از احکام پراکنده و متناقض محمد، دستگاه رفیع فقه را ساختند.

«از احکام پراکنده و متناقض محمد ، دستگاه رفیع فقه را ساختند...»

این گفته و اظهار نظر نویسنده کتاب نقد قرآن، دقیقا اشاره به حقیقتی دارد که من در صدد اثبات آن هستم  ، و آن حقیقت این است  که ادعا کننده  مطلبی   که در گیومه  دوم قرار دارد، از بدیهی ترین روش های استدلال آگاهی ندارد...آخر کدام شخصی را سراغ می توان گرفت که از احکام متناقض ، دستگاه و سیستم کاملا هماهنگ و رفیع بوجود آورد؟

 بدون شک ، نویسنده این  اظهار نظر خنده دار و‌مضحک   خود نفهمیده چه گفته است.  آیا می توان یک ساختمان را با مخلوط نمودن  پارچه، سنگ،آهک ، روغن‌ خوراکی، سیمان، قدری سیب زمین سرخ کرده، ,آهن  و سرب مذاب و قدری نان سنگک  بصورت یک ساختمان رفیع و  یک‌پارچه  درآورد؟ 

آقای سها و یا گروه سها  نکند شما خودتان  در چنین خانه ای بزرگ شده اید؟

به آنهایی که از دستگاه های فتنه ساز خارجی هستند و به شما دیکته می کنند، این نکته را بگویید   که دیگر چنین گفته های بی سر و ته و متضادی را نخواهید نوشت تا بدانند که شما اگر متوجه نمی شوید  هستند کسانی که متوجه می شوند. متوجه اید که...؟

آقای سها! این عالمان دینی شاگرد دانشگاه قرآن و محمد هستند، و خودشان در کمال تواضع به این موضوع معترفند، آن وقت چطور است که آنان به این دو مرجع بزرگ آبرو بخشیدند؟

آقای سها! گویا شما هیچ کتابی در زمینه تاریخ تطور قرآن نخوانده اید که آنرا کتابی پراکنده توصیف می کنید. بطور آرام و در گوشی به شما بگویم:  همه آنانی که به اصطلاح کتاب نقد شما را که بهم بافته مطلق است می خوانند بی اطلاع نیستند و به اندازه کافی کتاب خوانده اند‌.

ادامه دارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد