سیری در کتابهای مقدس

سیری در کتابهای مقدس

مطالعه مفهومی کتابهای مقدس و بحث در مورد اهداف و تاثیر این کتابها بر زندگی بشر
سیری در کتابهای مقدس

سیری در کتابهای مقدس

مطالعه مفهومی کتابهای مقدس و بحث در مورد اهداف و تاثیر این کتابها بر زندگی بشر

۱۰۰۰ آیه از قرآن قرآن: دشنام و ناسزا به دیگران مگوئید!چون آنان به خدای شما ناسزا می گویند


۱۰۰۰ آیه از قرآن

قرآن: دشنام و ناسزا به دیگران مگوئید!

آنهایى را که جز خدارا  مى‏ خوانند دشنام مدهید !

که آنان از روى دشمنى و به نادانى خدا را دشنام خواهند داد.

 

این گونه براى هر امتى کردارشان را آراستیم آنگاه بازگشت آنان به سوى پروردگارشان خواهد بود و ایشان را از آنچه انجام مى‏ دادند آگاه خواهد ساخت.

  آیه ۱۰۸ سوزه انعام

 دستور خداوند  کاملا واضح : حتی به مشرکان و کافران نیز نمی  توان  دشنام داد. چون آنان نیز از روی جهل و یا از روی دشمنی به خداوند یعنی الله دشنام می دهند.


به هر گروه که دشنام بدهیم سرانجام آنان به آن روش سیاسی منش روی می آورند و همه مقدسات   ما را  به باد ناسزا می بندند، انواع تهمتها و دروغها را بر پیامبر و قرآنمان  وخرد می آورند و آن قدر این کار ادامه        می یابد تا یک  ضد فرهنگ بصورت بظاهر فرهنگ جلوه گر می شود.


تولی فرزند چنگیز در حمله به نیشابور یک نفر را زنده نگذاشت و آباد ترین  شهر جهان را به خرابه تبدیل کرد. چون مردم نیشابور بطور مداوم پیامهای دشنام آمیز می دادند و بر جد و آباد چنگیز لعن می کردند.

هم چنین تلوی مغولی دستور داد  مجیب الملک مقام ایرانی را که به چنگیز لعن می کرد  تکه تکه کردند. ا  آنان گوشت بدن مردان و زنان را به خورد پرندگان و حیوانات می داد. در سبزوار سیزده شبانه روز به سر پرستی سیدی بزرگوار به دفن اجساد مشغول بودند.بنابر گزارش جوینی هفتاد هزار نفر کشته شدند.

آغا محمد خان قاجار انتقامی که از کرمان کرفت با دیگر شهر ها فرق می کرد.زیرا شبها از صداى طبلها در برجها خواب به چشم مردم نمى آمد، بچه ها و گاهى اوقات زنها از فراز برج و بارو، با آهنگ، این تصنیف را          مى خواندند:

آق مم خان اخته    تا کى زنى شلخته

قدت میاد رو تخته  این هفته نه اون هفته! . شاید کینه اى که آقا محمد خان از شنیدن این ابیات، آن هم از زبان زنان- که حاکى از یک نقص بزرگ عضوى او بود به دل مى گرفت، براى نابودى کرمان از همه عوامل مهمتر و بزرگتر بوده است.

با اینکه ده هزار تن از مردم را از شهر روانه دهات کردند دردى دوا نشد و روزبروز، آتش قحطی بالا مى گرفت

. . وى پس از تسخیر کرمان،به سربازان خود اجازه داد که به دختران و نوامیس مردم علنا تجاوز کنند. «بسیارى از دختران را پدران و مادران در سوراخ هاى بخارى و کندوهاى خانه ها نهادند و آن را تیغه کردند و به گل گرفتند.

کلام آخر !

در بحث های مربوط به ایمان و باور فقط و فقط می توان با  منطقی  مجاب کننده راه را باز کرده و طرف مقابل را مغلوب نمود.

ادامه دارد...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد